Merhaba

Hep zor olmuştur benim için selamlama, kime ve ne için ya da hangi samimiyetle? Sıkılgan bir merhaba demek çok bir anlam taşımasa da merhaba... Belki biz bize yazıp okuyacağız, belki de buradan kişisel duygularımı burayı bilenlerle paylaşacağım, o yüzden önce kendime merhaba...







21 Eylül 2011 Çarşamba

Nasıl bir saçmalıktır Ceza verdik – Kadınlar stada

Türkiye’de bu futbol camiasında olup bitene ağzımı açmayım diyorum ama gerçekten bu kadar saçma bir kararı tarihin en büyük kararı olarak lanse edilmesi beni kusma noktasına getirdi.
Dünyanın benim bildiğim hiçbir büyük liginde uygulanmayan seyircisiz oynama cezası Türkiye liginde mevcut. Hadi bu büyük bir saçmalık, TFF bu kararı ortadan kaldırdı ne yaptı, erkeklerin cezalı olduğu maçlar haline çevirdi! Erkeklerin seyretmeye cezalı olduğu maçları kadınlar izleyebilecek. Allah Allah doluya koysam almıyor boşa koysam dolmuyor. Şimdi olaya kadınlar yönünden bakıyorum, bir ödül gibiymiş sunulan bu karar aslında tam da cinsiyetçiliğin dik alası bir karar. Nasıl izah etsem, ödül diye sunulan şey tam bir ceza, sanki bir alt kademe ırkına uygulanan bir ödül halini alıyor…
Şimdi dün koparılan kuru gürültünün ardından bu yazı kafa karıştıracak biliyorum ama bence doğrusu bu…
Bir kere suçlu varsa o da kişi/birey’dir, kadını erkeği yoktur. Dinlerken çıldırıyorum spikeri; “Kadıköy’de kadınlar ve çocuklar suaresi” gece yapılan eğlence. Kadınlar suaresi fikri bile kötü o ayrı konu!
Bir de övünüyorlar peh peh, bakın ne güzel karar aldık diye… Bu karar kadınlar açısından yüz kızartıcı, utanç verici bir uygulamanın başlangıcıdır. Bu karar kadınların bir alt sınıfa ait görüldüğünün kanıtı…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder